כמעט כל סוג של תקשורת בין שני אנשים מלווה בתהליך מכירות כלשהו, ללא שנהיה מודעים לכך, בוודאי ובוודאי כאשר אנחנו רוצים להשיג משהו מהעומד מולנו. אימון מכירות נשמע אולי כמושג הקשור לעולם העסקי בלבד, אך למעשה, מדובר בכלי רב עוצמה לשיפור התקשורת הבין-אישית, להבנת רצונותי והשגתם.

 

אימון מכירות מתחיל בתקשורת
יכולת מכירה טובה מבוססת על תקשורת טובה עם האנשים מסביב. בכדי לקבל העלאה בשכר, לדוגמא, או כאשר מחפשים בן או בת זוג, עלינו לדעת, קודם כל, מה הוא הרצון המדויק שלנו. כאשר אני יודע מה אני רוצה, מה יגרום לי לאושר ושמחה, צריך ליצור אינטראקציה טובה עם הסביבה ולדעת כיצד למכור את עצמי כך שאקבל מה שאני רוצה. צריך לדעת להקשיב לזולת, להבין את רצונו, ולדעת כיצד לשלב את רצונותינו בצורה הטובה ביותר, בצורה שתיטיב לשנינו.

 

מעגל הזהב של סימון סיניק
סימון סיניק פיענח את יכולת המכירות של חברות מסוימות, המצליחות יותר מאחרות, דוגמאת חברת המחשבים אפל. סיניק שם לב לכך שהחברות המצליחות יותר נותנות דגש על הערך המוסף שמתקבל משימוש במוצרי החברה, כלומר – מענה לשאלה “למה כדאי לי להשתמש במוצרי החברה הזו ולא אחרת?”. החברות המצליחות ביותר, מסתבר, מתייחסות פחות לשאלת ה”מה?” – מה מוכרים בדיוק, ולשאלת ה”איך?” – איך קונים את המוצר. רובנו חושבים בצורה הפוכה, מסבירים מה אנחנו  מוכרים ואיך לקנות, ופחות מדגישים את הערך המוסף ואת מה שהצד השני ירוויח כאשר יקנה מה שאני מוכר, בין אם מדובר במחשב או את עצמי כבן זוג מוצלח. אימון מכירות ילמד אותנו כיצד להתגבר על כל המכשולים הפסיכולוגים ולהבין כיצד למכור כל דבר בצורה הטובה ביותר.

 

אימון מכירות לכל אחד
בית הספר פשוט למכור! מכשיר בצורה המקצועית והיסודית ביותר אנשי מכירות, יזמים, מנהלים, ועוד. אימון מכירות בביה”ס מאחד באופן מושכל בין עולם המכירות לעולם האימון (קואצ’ינג), בעבודה קבוצתית המאפשרת לכל אחד להתפתח באופן אישי בצורה המתאימה לו. החיבור של המקצועיות והמקצוענות במכירות לאימון האישי מאפשרת לכל אדם להתחבר לשמחת החיים שלו, ולמצוא את הדרך לשפע האישי. כל אחד יכול למכור, רק צריך להתאמן.