קורס  מקצוענות במכירות

 

איש המכירות המודרני הינו תוצר חברתי חיוני, מקצוען, בעל מיומנויות חברתיות ברמה הגבוה ביותר. איש המכירות של המאה עשרים ואחת נדרש לכישורים מגוונים ומורכבים, יצירתיות, הבנה פסיכולוגית, כושר ביטוי גבוה ושליטה במדיום התקשורתי. הוא יודע שטכניקות המכירה המסורתיות שנלמדו בשנות התשעים אינם מתאימים יותר ללקוחות של המאה עשרים ואחת. הוא מכיר בכך שעל מנת שיוכל לעמוד בתחרות הגוברת עליו להמשיך לשפר ולשכלל את כישוריו ואת מיומנויותיו בכדי להצליח.

מכירה היא מיומנות בסיסית חשובה לא רק בחיינו העסקיים אלה גם בחיינו האישיים. מיומנות שלצערנו לא מלמדים אותה בבתי הספר ובאוניברסיטאות.

 

האם כל אחד יכול להיות איש מכירות מצטיין?

האם אתה או הארגון מנצלים את מלוא הפוטנציאל המכירתי הטמון בכם?

איך משמרים הצלחה במכירות לאורך זמן?

האם יש מפה או GPS שיכולים לסייע לאיש המכירות בתהליך?

מה זאת מצוינות במכירות?

 

מטרת התוכנית:

 

  • הבנה והכרה של תהליך המכירה.
  • הקניית כלים ומיומנויות מכירה בסיסיות ומתקדמות.
  • בניית אישיות מכירתית וטיפוחה לאורך זמן.

 

נושאים עיקריים:

  • מדוע קם איש מכירות בבוקר? – הבנת תפקידו, מיקומו וחשיבותו של איש המכירות המודרני בחיים ובעסקים.
  • איך להימנע מרתיעה? – כלים אופרטיביים ומנטאליים לתחזוקה עצמית ומניעת שחיקה במכירות.
  • מודל התועלות – הבנת האסטרטגיה והטקטיקה של תהליך המכירה.
  • מודל ההשפעה – ה GPS של איש המכירות.
  • השותף הסמוי – שיטה יעילה לשימוש בתת המודע לשיפור ולהגדלת היכולת האישית
  • איך להמשיך אחרי שאמרת שלום – שיטות וכלים לפתיחה מנצחת בתהליך המכירה (טלמרקטינג, טלמיטינג, פגישה).
  • סדנא מעשית לפיתוח מיומנויות והקניית כלים לפגישות איכותיות ולהתמודדות עם מחסום המזכירה.
  • כלים וכללים להצגה אפקטיבית של מוצר.
  • סודות הפרזנטציה המנצחת – שיטות וטקטיקות לחיזוק וטיפוח הקשר עם הלקוח.
  • התנגדויות – הסוד השמור להצלחה במכירות.
  • ABC במכירות – .Always Be Closing

 

הדגשים בקורס:

  • תהליך אימוני חוויתי אשר גורם הפנמה עמוקה ותרגול של המיומנויות הנרכשות.
  • ההבנה הבסיסית, שעל מנת להצליח במכירות איש המכירות חייב להצליח לבצע קודם כל שינוי בעצמו.
  • סינרגיה של טכניקות ומיומנויות ממספר עולמות: מכירות, אימון, העצמה ופיתוח אישי.
  • דרישה בלתי מתפשרת להמשך אימון ותרגול מחוץ לשעות הקורס באמצעות משימות ותרגילים מובנים.
  • הקניית כלים למצוינות – משוב, תחקיר, הערכה, תיקון.
  • שילוב של טכניקות ומודלים של מכירה ואינטליגנציה רגשית.
  • תרגול ואימון באמצעות סימולאציות מכירה אמיתיות מהיום יום.