הוא מרויח רק 7,000$ לחודש למרות שהוא חולש

על שווי שוק של 90 מליארד דולר.

הוא אחראי לגידול במכירות של 35%

ולתשואה אדירה למשקיעים של 36%

מגזין פורבס בחר בג’ף בזוס מנכ”ל אמאזון כמנכ”ל הכי טוב בארה”ב

להלן מספר עצות זהב שביססו את פילוסופיית הניהול שלו

1. “בסס את האסטרטגיה שלך על דברים שלא ישתנו”

2. “תהיה טוטאלי לגבי הלקוחות שלך”

3. “יש שני סוגי חברות בעולם: אלה שמנסות לגבות יותר כסף, ואלה שמתאמצות כדי להוריד את המחיר. אמזון היא חברה מהסוג השני”

4. “אם אתה רוצה להיות חדשן, תתכונן גם לכשלון”

5. “כל עובד בחברה צריך להיות מסוגל לעבוד במוקד שירות הלקוחות שלה”

אני רוצה להפנות את תשומת לבך לנקודות מספר 2 ומספר 5.

היה טוטאלי לגבי הלקוחות שלך – הוה אומר ראה תמיד את הדברים מנקודת הראות של הלקוח. בישיבות הנהלה בזוס תמיד היה משאיר כיסא ריק להזכיר מי לא נמצא כרגע בחדר – הלקוח. הלקוח הוא השותף הכי חשוב שלך. היכולת של איש המכירות להכנס לנעלי הלקוח ולראות את הדברים משם יאפשרו לו לשדרג את יכולות המכירה שלו.

כל עובד בחברה צריך להיות מסוגל לעבוד במוקד שירות לקוחות שלה – להבנתי. בכל נקודת תקשורת עם הלקוח, מי שמדבר איתו הוא שקול למנכ”ל החברה. הוא זה שמייצג אותה, את המוצר, את כל מה שטוב בה. הלקוח חייב לראות מולו את החברה במלוא הדרה והצלחתה.

כל אדם בחברה אמור להיות מסוגל למכור אותה ואת מוצריה בדיוק כמו איש המכירות הכי טוב שלה שהוא המנכ”ל.

בסופו של יום הדברים הקטנים והגדולים שסוללים עבורנו את הדרך להצלחה מבוססים על אותם עקרונות בסיסיים של מכירות.

מושתתים על התקשורת האפקטיבית שאנחנו מסוגלים לייצר עם הלקוחות שלנו

ועצה אחת אחרונה – תמיד כדאי להקשיב לאנשים מצליחים. הם כנראה יודעים לעשות את זה נכון. אז למה לשבור את הראש אם אפשר ללמוד ממישהו אחר. שנית אם הנך רוצה יותר הצלחה בחייך יש לאסוף סיפורי הצלחה ולא סיפורי כישלון.

כי בסופו של יום – זה פשוט למכור!

*לחץ/י כאן לקבלת פרטים על סדנת מכירות הבאה שלנו>>>